Laatste dag ziekenhuis

Vandaag afscheid genomen van mijn leuke collega's en patienten in het ziekenhuis. De tijd is voorbij gevlogen. Zoveel meegemaakt met deze mensen. Leuk om te zien dat ze je na een paar weken gaan herkennen. En heel erg mooi om te zien dat er toch een aantal patienten zo goed herstelden dat ze weer naar huis mochten. De hele zaal leefde dan mee, iedereen lacht en is vrolijk. Maar helaas herstellen de meeste patienten nauwelijks. Veel beroerde dingen gezien, en bewust geworden van hoe goed als wij het hebben. Acupunctuur vond ik het leukst. Omdat ik hier echt het gevoel had dat ik kon helpen. We waren vaak erg druk met de patieten, de dokters brengen de naalden in, ik haal ze er weer uit en geef de injecties. De dokter vertelde me vandaag dat we echt een team waren geworden :) Heel blij mee!! Had vandaag zelfs een nieuwe vrijwilliger mee en ik moest haar alles leren haha. Kwam weer helemaal in mijn oude rol! Leuke gekke dingen beleefd. Patienten praten over je, lachen om je, staan stiekem foto's te maken (denken ze) of te filmen. Als ik er dan naar vroeg, lag de hele zaal te schaterlachen.Heerlijk! Gisteravond en vanavond vier ik mijn afscheid voor de vrijwilligers hier. Mooi hoe je in 5 weken een band opbouwt met een heleboel mensen. Maar ook heel gek om nu afscheid te moeten nemen. Ga ze missen!! Morgen vertrek ik met 2 meiden naar Hanoi en reizen we door naar Halong Bay. Mijn laatste week! Zie erg uit naar deze reis, moet geweldig zijn. Verder voel ik me nog steeds heel goed, niet ziek geweest en geen wonden (uitzondering hier) :) Nog 10 dagen en dan ben ik terug in Nederland!! :) Tot snel allemaal! Xxx

Reacties

Reacties

colinda

Super om te lezen!! Geniet nog ff

Henri

Mooie ervaring!! :)

ma

je hebt het hardstikke goed gedaan daar, ik ben trots op je!!!

tante Ans

Mooi om alles mee te beleven leuk geschreven geniet nog van de laatste week,en dan weer gauw naar huis ha ha

Tante Hennie

Nog niet gereageerd maar toch steeds je verhalen gevolgd . wat een ervaring en fijn dat het zo goed is gegaan verder nog fijne week en een goede reis naar je familie terug Groetjes Xxxxx ...

Annemarie

Mooi om te lezen Alise, geniet nog even de laatste dagen!

P.s. je kreeg nog de groetjes van mw van t hul

Linda

Super leuk je verhalen te lezen. Wat heb je veel gezien en beleefd zeg! Heel veel plezier nog in je laatste week en alvast een hele goede reis naar huis! X

Ineke van der Grift

Weer mooi om te lezen wat jij allemaal hebt beleefd!!
Geniet nog van je week.
Goede reis terug naar huis!!

Groetjes,

Ineke

C.Jansen.

Mooie verhalen om te lezen. En prachtige foto,s.
Goede reis terug !!
Groetjes van ons .

Ria de W

Ik denk dat je nu misschien onderweg bent, dus als je het leest Welkom terug in Nederland. Ik zie uit naar je verhalen als je weer aan het werk gaat. Kom eerst nog maar even bij van alle ervaringen.
Groetjes Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active